niedziela, 10 lutego 2013

Pozer?

                                            Witam ;)


Dziś chciałam napisać trochę o pseudo pozerach. 
Dużo razy wyzwano mnie od pozerów temu ze nie wiem nic o zespołach jak mnie pytają. A czemu nie wiem? Dlatego że ja mam tak że nie używane informacje mi gdzieś zanikają, czyli musiał by mnie ktoś pytać o zespoły co najmniej co 3 dzień. Jak dla mnie to każdy o swoim ulubionym zespole powinien wiedzieć rok i data założenia, roki wydania albumów i nazwy, imiona członków zespołu i ich funkcję w zespole, jaki zespół gra rodzaj muzyki, skąd zespół pochodzi , gdzie został założony i z jaką wytwórnią podpisał kontrakt. Tyle wiem o każdym zespole jakiego słucham i może o niektórych trochę więcej. Nazwijcie mnie teraz pozerem proszę, ale takie moje zdanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz