sobota, 22 grudnia 2012

Czemu nie możesz być normalna ?!

" Jestem normalna. Ja żyje w swoim świecie. innym świecie. Tam jest tylko metal i rock czarne ciuchy, koncerty, chłopaki w długich włosach tylko glany. Cały czas leci piękna muzyka jaką jest rock i metal. Pogo, niedbale ułożone włosy, pieszczochy. Same punki i metale . Punki w irokezach i wyciętych włosach. Metale z włosami do pasa. Tam jest pięknie tylko trzeba to dostrzeć, zobaczyć i spróbować. Ja zaryzykowałam." 

Tak brzmiała moja odpowiedz na pytanie. "Czemu nie mozesz być normalna tylko jakaś Metal kurwa" ;)


1 komentarz:

  1. dokładnie, nie będziemy się zmieniać dla ludzi, którzy nigdy nie poznali smaku naszego życia ^^ nigdy nie poczuli tego klimatu, ani nie poznali tych ludzi, którzy dla nas są praktycznie rodziną... bądźmy sobą ^^ Ave ;)

    OdpowiedzUsuń